Fredag den 13:e

Hade verkligen fullt upp igår så tyvärr fanns ingen tid för bloggen =/
Gårdagens träning bestod av 5km powerwalk med barnvagn samt
ett riktigt slitigt jympapass på friskis och svettis :)

Idag har jag varit så himla trött, så jag var tvungen att vila en stund
under eftermiddagen. Det var skönt men frågan är om det inte gjorde mig
ännu tröttare? Hur som helst, tog mig i kragen och gick ut för en springrunda,
dock kände jag av överansträngningsastman direkt och fick blodsmak i
munnen.. Så jag fick powerwalka istället för jogga. Kändes som ett
misslyckande, men nya tag imorgon :)

Imorgon kommer första "utmaningen", vi ska ha kalas för dottern imorgon
med massa god tårta och grejer.. men jag har bestämt mig för att jag
inte ska äta några godsaker alls. Vi får väl se hur jag lyckas ;)

Nej, nu ska jag återgå och vara social. Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0