Hejsan Hoppsan!

Tiden rinner iväg och jag hann in få upp rutinen för bloggen men nu är jag på banan igen :)

Hela December månad var en fullkomlig katastrof, jag "unnade" mig allt för mycket och allt för ofta. När sedan december var över så var det ju klart att jag skulle ta tag det igen, men det hela var mycket lättare sagt än gjort! Jag var tillbaka i gamla rutiner och de var inte alls så lätta att bryta! Januari månad blev lite hipp som happ med några halvbra försök som sedan gick tillbaka till gamla vanor när fredagsmyset kom på tal.

Idag är det 10 februari och varje dag har jag börjat om från början. Motivation?

Men nu kör jag! För min skull men även för er. Jag SKA blogga med ord och bilder. Har tänkt att jag ska fota maten jag äter, kanske kan det även ge inspiration till någon annan om inte annat så kanske det ger fina bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0