Vardag igen

Japp, då var det Måndag igen. Dottern är lämnad på dagis och jag ska ta och fortsätta att riva tapet. Vi håller på att flytta om lite här hemma. Dottern ska få vårt sovrum, sonen ska få dotterns rum och vi ska få lekrummet. Jag tror att det kommer att bli bra, men det krävs ju en hel del arbete då det behövs att tapetseras om i alla rum utom dotterns. Vi har börjat med forna lekrummet, där ska vi ha en fondtapet och resten skall målas, därav att vi måste riva maaaaasssa tapet - vilket är dötråkigt.

Vikten då, vägde mig nu på morgon och hade faktiskt - 0,6 (har slarvat som vanligt under helgen). Ska nog byta vägningsdag tror jag. Funderar på att börja väga mig på fredagar istället, vad tror ni om det?

Nä, åter till tapeterna. Ciao! 




Smarrig frukost


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0